ME LIKE.



Sol, värme och tö. Fint va?
Tog bussen in till stan och mötte först upp kära Daniel som skulle köpa en statestikbok (rekomenderar inte detta om du inte älskar statestik), sen träffade jag Mattis och Joel och vi tog en fet brunch på Norrlands (rekomenderar detta om du gillar att gotta i dig massa gott). Efter att ha ätit massa gott bestämde jag mig för att promenera hem i det här finfina vädret och vilse gick jag många gånger tills jag hittade rätt!

Har redan börjat söka sommarjobb och håller alla tummar och tår på att jag får jobb i Lule. Det skulle vara helt underbart att om jag skulle kunna få jobb i Lule och då samtidigt kunna få hänga hela sommaren med alla nära och kära.

Det enda jag saknar med den här staden är dansen, vill fortfarande dansa på balettakademin och ta klasser med mina dudes. Måste åka in till storstan någon dag för att ta klass för kroppen skriker efter dans.

Kommentarer
Postat av: josephine

dianaa! jag hittade din fina blogg!

2010-03-08 @ 09:31:00
URL: http://klerks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0