Signifikansnivån ligger på 5 %

41 % i vår klass kuggade första tentan. Inga kommentarer punkt.

Med en stor säkerhet i mina hypotesprövningar kan jag resultera till att Daniel fick födelsedagspresent. Och hädan efter ska jag alltid ta fram mina tabeller över z och t-värdena som jag har för att beräkna nästkommande hypotes.

Idag hittade jag biljetter till LÅ och det ska bli riktigt trevligt att få åka hem en sväng över påsk. Det första jag ska göra är att ta sparken till svartöstan och äta pitepalt. Sedan ska jag till BV tha hood och hänga gäng. Saknar mina små pinglor där uppe bland tallarna.

Denna vecka ska jag endast ägna mig åt att plugga biostatistik och differentialekvationer.


L-TOWN i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0