Frostskador och storm..

Jag kan verkligen inte sluta prata om vädret. Men det påverkar allt just nu.

Längtar tills jag ska till Örebro i augusti och dansa. Dansa med mina fina vänner och bara prata dans. Massa grymma nya koreografier som Cherie skapar och lär ut. Det ska bli mäktigt. Det kryper i kroppen, måste få dansa innan jag dör inombords. Kommer aldrig bli en dansare men kommer alltid att ha dansen som en del av mitt liv. Så mycket får jag nöja mig med det.

Igår cyklade jag till ormberget för att ta en joggingtur och där bland träden glimtade skymten av LÅ, jag hade totalt glömt att det var en fin vy från ormberget. Då jag sprang där på elljusspåret kom nostalgi sköljandes över mig, fick återblickar från när vi åkte skidor där när vi gick högstadiet med Sven-Åke Lundbäck och kom just då på att han hade ju vunnit OS och VM. Kul att vi ungdomar inte tänkte på det då och senare har kommit på hur coolt det var att ha en idrottslärare som hade tagit guld.

Slut på skryt och ut på upptäcksfärd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0