Pitepalt

Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att ta på mig täckbyxorna, vinterkängorna, mössan, halsduken lovikkavantarna för att ta mig en lång promenad till svartöstan. Nu sitter jag och väntar på att få pitepalt som jag suktat efter i månader, och till efterrätt blir det blåbärspaj med vaniljsås. Tack monkan, du är bäst!

Nyårsafton var awesome, jag tror att jag hade lite för kul faktiskt men det var jag värd. Att få vara med sina nära och kära var helt underbart! Jag mår så bra just nu och ingen kan hejda mig just nu.


Det är värt att kämpa för saker och ting här i livet, det är värt att bestiga berg och gå igenom eld och vatten, för när man får resultat för all möda och slit, är den känslan helt obeskrivlig. Det är som att vinna ett marathonlopp. Det är ett lyckorus som strömmar igenom kroppen. Hoppet, självkänslan och allt bara växer inom en. Min styrka är min envishet, jag ger aldrig upp. Det tar mycket energi och kraft från en men det är fan i mig värt det!

I mitten av januari ska jag avslöja mitt nya projekt som är igång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0