New born.

Har äntligen kommit in på Uppsala Universitet och har min första föreläsning imorgon på BMC. Nästa projekt är att hitta tak över huvudet som verkar vara väldigt omöjligt med tanke på hur många studenter som pluggar i Uppsala. Det är ett ungefärligt tal på 45 000.

Igår var det reklamfilminspelning för Ericsson som var mitt andra jobb för dem. Jag passade på och dra med mig Ellen också som aldrig hade varit med på en inspelningsplats och lyckligtvis spelades reklamfilmen in i en studio, vilket är mycket ovanligt. Så det var en soft inspelning med mycket god mat och fika. Alltså mycket frossa haha. Jag återkommer med bilder från inspelningen!

Imorgon kommer jag att få min första FASSbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0