Long time no see

Har varit väldigt off på den senaste tiden och inte haft någon stor lust att skriva här. Jag tror det är den klassiska "svenne"-depressionen som härjar...

Idag fick jag ett samtal från produktionsbolaget filmlance och de ville att jag skulle medverka i Mikael Persbrants nya film om två veckor. Det har blivit en hel del film den senaste tiden.
Väntar fortfarande på att jag ska dyka upp i Playa del Sol, sitter fastklistrad framför tv:en varje söndag och väntar på att jag ska dyka upp i tv-rutan haha.

Nu är det fredag och jag kommer som vanligt jobba den här helgen, fast på lördag blir det krök för min kära kusinvitamin fyller år.

Jag och Elonmandelon i Uppsala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0