Friday I'm in love

Fick en roll i en reklamfilm som jag castade för förra veckan, har dock aldrig fått ett jobb som jag har castat för pga min nervositet. Så av alla sökande var det bara jag som fick rollen som "dottern" och att få något bekräftat på detta sätt är helt underbart. Utöver den här reklamfilmen så var jag på en annan reklamfilminspelning idag för ericsson och mitt från ingenstans dyker min kära kompis roy upp som också skulle vara med, så nu finns det en reklamfilm då vi båda agerar tillsammans!

Kom hem och däckade i soffan pga bakfylla och få timmars nattsömn, men nu är jag på hugget igen och ska på after work med my academy.



Övertrött och rastlös på inspelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0