När kommer din bok empä?!

Några roliga citat:

R: -Labbarna ska vara inlämnade månad 6!
D: -Vadå månad 6? alltså juni?!
R: -Ja, exakt. jag vet väl inte vad den där månaden heter..

R: -Tryck inte mot min bröstkorg, jag hade ångest idag.
D: -huh? du har ju aldrig ångest?!
R: -jag hade svårt och andas idag, du vet när det känns som att något trycker mot lungorna.
D: -då är ångest fel ordval.

Jag fick mig då ett gott skratt, kan emelie möjligtvis också få det? kvinnan som ivrigt skriver ner mina citat och som ska inom snar framtid trycka ut en bok. När är du klar med boken?


Jag vill ha min norrlännska tillbaka. Kanske en dialektkurs?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha. bör höras live.

miss you like CRAZYYYYYYY

2009-03-15 @ 14:45:51
URL: http://seasick.blogg.se/
Postat av: busbecky

hehe ja kan lära dig : D

2009-04-09 @ 19:52:20
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0