Bästa klippet i stan!

Igår var jag hos Adel på MOC och fick mig en ny frisyr. Han är nog den bästa och den gulligaste frisören i Sthlm. Så om ni är på söder och ska klippa er hos en pålitlig frisör, dra till MOC på åsögatan 140 och hälsa från Diana! haha.

Onsdagen började med att jag försov mig och struntade i föreläsningen, på eftermiddag var jag på casting för en musikvideo där man skulle dansa streetdance. Väl framme på castingen fick jag höra låten för första gången och det var ju verkligen inte hiphop eller något liknande utan det var techno! Jag försökte dansa snyggt men min kropp ville köra stureplansstilen. På fredag eller måndag får jag svar, jag blir dock inte besviken om jag inte får jobbet!

Nu ska jag och Rouzbeh in till stan och käka! seee yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0