Världens segaste vecka

Den här är veckan går ju så seeegt! Sista tentan imorgon och förhoppningsvis är allt över om jag inte får omtenta på måndag!
kan skryta med att jag fick alla rätt på fysiktentan förutom en uppgift och är fortfarande lika ointresserad av fysik som innan jag började basåret, med tanke på att jag aldrig trodde att jag skulle klara av att svara på en enda fysikfråga är jag väldigt stolt över mig själv.

Idag hittade jag ett mejl från sverigedemokraterna och massa propaganda om varför jag borde rösta på dem. Jag har troligtvis ringt till dessa idioter tio gånger och mejlat att jag inte vill ha någonting med de och göra men min röst blir inte hörd. Dessa mejlandet från sverigedemokraterna har pågått i snart tre år och jag förstår inte vad som är dealen och skicka massa propagandamejl för att försöka ändra min åsikt.


Jag vill glassa på en strand just nu och bli brun!
En vecka kvar till Grekland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0