Hellas

Nu sitter jag och Rouzbeh på ett internetcafe/internetbar och dricker massa goda drinkar med tomtebloss. Halkidiki, där vi befinner oss just nu, är en mysig stad med massa seafood och glada greker, ett minus är till alla ryssar som är allmänt högljudda och skriker på varandra. 

Det känns skönt och komma bort från alla måsten! här lever jag bara och låter alla dagar segla förbi!

Nä nu måste jag fortsätta dricka mina tomteblossdrinkar med min dude!

By the way kolla våra Greklandpics på Rouzbehs flickr:

http://www.flickr.com/photos/rouzwawi


Kommentarer
Postat av: Din Empe

Älskling snart kommer du hit va ?

hoppas du har det grymt och säg till Rouzbert att vi delar på dig, för du har lovat mig ett giftemål nån gång i tiden. Kom hem snart!

PUSSPUSS

2009-06-19 @ 02:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0