Bokat och klart!

Flyg plus hotell är bokat och klart. Vi åker den 13:e juni till grekland och kommer hem den 30:e. Vi ska först till Halkidiki och sen till Thessaloniki.
Behöver verkligen semester nu! orkar inte med skolan längre, jag är som levande zombie och lever på reservenergi på grund av ett konstant pluggande utan vila. Har nu en tenta kvar som är på torsdag men har mina aningar om att dagens tenta blir en omtenta nästa vecka. Mitt huvud kan inte ta in mer information längre, mår illa när jag ser skolböcker och fakta.
Behöver styrka! behöver extra energi för den sista spurten som känns som världens mastigaste uppförsbacke.


Snart ligger jag på den här stranden och glassar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0