Kluvenpunktnu

Jag kom inte in på apotekarprogrammet i Uppsala på grund av finanskrisen! Ingen har jobb och har bestämt sig för att plugga nu, det drabbade olyckligtvis mig på grund av att det är 34 000 mer personer som har sökt till HT 09. Jag ville verkligen plugga nu eftersom jag nu har klarat av basåret och kan alla kemiska substanser utantill. Finanskrisen drabbade till och med mig, det drabbade oss ungdomar som värst.

Vad ska man ta och hitta på nu då? läsa komvux efter att gått naturvetenskapligt basår på sthlms uni? ta körkort? var när och hur? resa? vart? när? jobba när det inte finns jobb? ska jag vara kvar i Lule eller inte? vad händer med min dude?

Det här händer inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0