Pain

Igår var jag i kallhäll och packade mitt rum, mitt första boende i storstan. Så nu flyttar min stora familj till en nybyggd fet villa ute på vischan. Det kan vara lite skönt att den ligger lite off. Man känner ett lugn där. Bra för stressiga mig att få komma ut på landet.

Morgonen började med kramp i magen, exakt samma magsmärta som sist jag var på akuten. Läkarna vet fortfarande inte vad det är. Första gissningen var gallsten men det visade sig senare att det var inte det. Sedan var det helt plötsligt fel på min lever och sedan hade jag magkatarr/magsår. Men medicinerna fungerar inte och nu vet de inte vad det är.
Så nu var det tredje gången jag hade extrema magsmärtor som tydligen inte är något speciellt....
missade obligatoriskt upprop på skolan och tentautdelningen. yey!

jahapp nu sitter man här och är hungrig men vågar inte äta. vilket dilemma. då blir det soppdiet igen då! för tredje gången....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0