Fredagen den 13:e.....

....den skrockfulla dagen. existerar skrock och gamla myter längre?

Det var som när jag skulle skriva mattetentan och hade totalt glömt och anmäla mig fanns då bara en plats över, det var plats NR:13, enligt tentavakten har de alltid den platsen tom eftersom ingen vill sitta där. tror folk fortfarande på skrock nuförtiden?! det var skrattretande, för mig gick det iallafall inte sämre och skriva en tenta vars bänk hade nummer 13.
det är väl bara psykiskt och tro att en siffra kan påverka en tentaskrivning haha.

Igår kom matte och simme till storstan, de skulle på metalkryssning och jag skulle då vara vägvisaren till hamnen. Ja, jag i ett nötskal gick vilse med grabbarna, men vi lyckades hitta hamnen och rätt båt dock!

Ikväll blire det 20-års fest på söder och sen kontorsfest i vasastan.


 

seeee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0