Apelsin och järn

Idag har jag fikat på stan med Nina och Sanna. Det var sweetness.

När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett mejl av en arbetsgivare och där det stod att jag var bland de 18 av 320 som är kallade på intervju. Det var en härlig känsla, plus att man äntligen har fått ett svar från någon arbetsgivare. Räknade igår att jag hade skickat (inkluderar mejl och brev) 45 CV:en sammanlagt. Jag hoppas att framtiden blir ljusare för mig snart. Kan inte fokusera mig på något annat än att söka arbete just nu...

Nu ska jag äta en apelsin och ta mina järntabletter! (Järn binder bättre till C-vitamin, så järnupptaget blir mest effektivt med en apelsin eller ett glas juice). Har konstant järnbrist om ni undrar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0